معرفي بهترين كتاب ها در زمينه برندسازي

آكادمي كسب و كار اينترنتي مهراز

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

معرفي بهترين كتاب ها در زمينه برندسازي

۵ بازديد

هنر برندينگ ( برند سازي ) را با بهترين كتاب هاي در اين زمينه، به طور حرفه اي بياموزيد !

دليلي خوب وجود دارد كه بهترين كتاب­ هاي برندينگ همچنان بر انتشار طرح مسلط هستند؛ طراحان و مشتريان آن­ ها هر دو قبول دارند كه عرضه كردن و نحوه ارائه يك شركت مي­ تواند به اندازه خدمات دهي آن مهم واقع شود و اين موضوع فقط يك حدس و گمان نيست. محبوبيت دانش برندينگ به اين علت مي ­باشد كه مدارك و اثبات ملموسي از قدرت طرح ارائه مي­ دهد. قدرت برندينگ به هوشياري و فهم بيشتري از مشتري ورود كرده و تغيير نام­هاي تجاري بحث برانگيز اغلب جرقه منازعات متلاطم را مي زنند، مثل زماني كه Slack نام تجاري خود را تغيير داد؛ و يا بدبيني و بدگماني را تحريك مي كند مثل ظاهر شركتي فيس بوك در سال 2019. صرف نظر از پروژه­ ها، هركسي براي خودش نظري دارد.

بسياري از بهترين كتاب هاي برندينگ نيز در اين صفحه به عنوان اشياء فيزيكي مايه ي خوشحالي مي شوند. تندخواني يك كتاب كه طراحي زيبايي دارد مي تواند خلاقيت شما را القا كند. اميدواريم كه از بهترين كتاب هاي برندينگ موجود، نهايت استفاده را ببريد.

1. Branding: In Five and a Half Steps ( برندينگ : در پنج مرحله و نيم )

راهنماي اصطلاحات معروف بهترين برندينگ هاي جهاني

ناشر: Thames & Hudson | مولف و نويسنده: Michael Johnson | تعداد صفحات: 320 | شابك – 10:  0500518963 | شابك -13: 978-0500518960

 

نقاط قوت :

 بينش هاي كارشناسانه

دامنه جامع

داراي نوشتاري زيبا

 

نقاط ضعف :

كمي مبهم بودن عنوان كتاب

اين كتاب كه توسط افسانه­ ي امروزي طراحي يعني Michael Johnson تاليف شده تحليلي روشنگر و آموزنده از بهترين برندينگ ها در سراسر جهان را در دل خود جاي داده است. در برندينگ Michael Johnson : يعني برندينگ در پنج مرحله و نيم، او مركز و قلب آرم ها و لوگوهاي نمادين، تبليغات ها، كمپين ها و تغيير نام تجاري را پشت سر مي گذارد تا ايده، اجرا و تأثير آن با دقت باليني توضيح دهد.

حكايات پر ارزش و نفيس از فعاليت هاي منسجم وي – از جمله پناهگاه انگلستان و موزه علوم – هم جنبه تئوري تئوري و هم هنر كيمياگري تفكر خلاق را آشكار مي كند. جانسون نويسنده اي شگفت انگيز مي باشد كه شور و اشتياقيش به ديگران سرايت كرده و كتابش روايتي بسيار قابل توجه و قابل تحسين دارد. هر صفحه به وفور با نمونه هايي كه با دقت انتخاب شده اند پر شده، و در ژانر تخصصي مستعد به شبه علوم و مبالغه، جانسون با اطمينان خاطر بر هنر داستان پردازي و همدلي تأكيد مي كند كه زيربناي ساخت يك برندينگ عالي مي باشد.

اصطلاحات بدون گزافه گويي و بينش هاي تخصصي، اين كتاب را براي تازه واردان و همينطور متخصصان به خريدي اجباري تبديل مي كند و بايد آن را داشته باشند.

2. Identity Designed: The Definitive Guide to Visual Branding ( طرح هويت : راهنماي كامل برندينگ بصري )

بررسي همه جانبه و گام به گام در 16 پروژه الهام بخش

ناشر: The Quarto Group | مولف و نويسنده: David Airey| تعداد صفحات: 288 | شابك – 10:  1631595946| شابك -13: 978-1631595943

 

نقاط قوت :

پروژه هاي عالي

بينش عالي و كامل

طراحي زيبا

 

نقاط ضعف :

تعداد ورودي هاي كم

علي رغم اينكه David Airey خود يك طراح برندينگ موفق مي باشد، قدم به عقب بر ميدارد تا به خلاقان جهاني اجازه دهد در مورد پروژه هايش در اين كتاب جديد صحبت كنند يعني همان كتاب طرح هويت : راهنماي كامل برندينگ بصري اثر David Airey. كتاب ها يا به عبارتي كتاب هاي برندينگ كيفيت پروژه هاي به نمايش درآمده و صراحت استعدادهاي مربوطه را مي ميرانند يا زنده مي كنند و Airey با سال ها تجربه صنعت پشت سرش، يك قضاوت عالي در مورد فعاليت هاي منسجم طاقت فرسا و استعدادهاي حرفه اي ارائه مي دهد.

شانزده پروژه الهام بخش توسط آژانس هاي مشهوري مانند Freytag Anderson و Together Design طيف گسترده اي از حل خلاقانه مشكلات و مسائل، به همراه بررسي هر مرحله از فرآيند طراح / مشتري، را آشكار مي كند. اين پروژه ها به طرز مجللي در كتاب هايي پر تصوير و بزرگ و پر جلايي كه (در اتاق مهمانخانه) روي ميز پيش دستي قرار مي دهند ارائه مي گردند، اين كتاب موردي ضروري براي قفسه كتاب يك طراح برند با اراده و مسمم مي باشد.

3. Book of Branding: a guide to creating brand identity for startups and beyond ( كتاب برندينگ : راهنماي ايجاد هويت برند براي استارتاپ ها و فراتر از آن )

يك راهنماي دقيق براي راه اندازي استوديوي برندينگ خودتان

ناشر: Brand Nu Ltd | مولف و نويسنده: Radim Malinic| تعداد صفحات: 256 | شابك – 10:  0993540031 | شابك -13: 978-0993540035

 

نقاط قوت :

مشاوره علمي و پر جزئيات

تصوير سازي هاي عالي

 

نقاط ضعف :

نياز به معكوس كردن متن براي خواندن

دامنه باريك مطالعات موردي

علاوه بر اداره آژانس كوچك مستقر در لندن، يعني Brand Nu،  نويسنده  Radim Malinic موفق شده كار حرفه اي دوم خود را به عنوان نويسنده ايجاد كند، كتاب ايده هاي او يعني 2: مجله جهت گيري و هدايت خلاق و طراحي گرافيكي جلد 2 و (جلد 1 قبل از آن) به طور يكپارچه اي هر دو سبك گرافيكي مشخص و بصيرت جدي او در صنعت خلاقيت را تركيب مي كند. روحيه كارآفريني پويايي كه او را قادر به ايجاد جايگاهي منحصر به فرد در صنعت كرده ، وي را به يك راهنماي كامل براي طراحي برند تبديل مي كند.

هضم و درك سبك نوشتاري غيررسمي و صريح وي آسان مي باشد و علي رغم اينكه در مطالعات موردي فقط كارهاي خودش را به نمايش مي گذارد، ذوق و اشتياق او اين اطمينان را حاصل مي كند كه اين يك كتاب بسيار مفصل و قابل دسترسي براي هر كسي مي باشد كه مايل به راه او باشد و مي خواهد نمايندگي خود را راه اندازي كند و خواندن آن برايش ضروري مي باشد.  Malinic از قوانين كپي رايت و استراتژي هاي ارائه مشتري گرفته تا اصلاح و بهبود قراردادها و مقابله با نااميدي ها، در جزئيات مهم و پيوندي سخت در پس استوديو برندينگ بسيار عالي مي باشد.

4. Creating a Brand Identity: A Guide for Designers  ( ايجاد هويت برند: راهنماي طراحان )

مقدمه اي كامل براي برندسازي براي دانشجويان

ناشر: Laurence King Publishing| مولف و نويسنده: Catharine Slade-Brooking | تعداد صفحات: 160 | شابك – 10:  1780675623| شابك -13: 978-1780675626

 

نقاط قوت :

مملو از حقايق

ايده آل براي دانش آموزان

تمرينات مفيد

علاوه بر اداره آژانس كوچك مستقر در لندن، يعني Brand Nu،  نويسنده  Radim Malinic موفق شده كار حرفه اي دوم خود را به عنوان نويسنده ايجاد كند، كتاب ايده هاي او يعني 2: مجله جهت گيري و هدايت خلاق و طراحي گرافيكي جلد 2 و (جلد 1 قبل از آن) به طور يكپارچه اي هر دو سبك گرافيكي مشخص و بصيرت جدي او در صنعت خلاقيت را تركيب مي كند. روحيه كارآفريني پويايي كه او را قادر به ايجاد جايگاهي منحصر به فرد در صنعت كرده ، وي را به يك راهنماي كامل براي طراحي برند تبديل مي كند.

هضم و درك سبك نوشتاري غيررسمي و صريح وي آسان مي باشد و علي رغم اينكه در مطالعات موردي فقط كارهاي خودش را به نمايش مي گذارد، ذوق و اشتياق او اين اطمينان را حاصل مي كند كه اين يك كتاب بسيار مفصل و قابل دسترسي براي هر كسي مي باشد كه مايل به راه او باشد و مي خواهد نمايندگي خود را راه اندازي كند و خواندن آن برايش ضروري مي باشد.  Malinic از قوانين كپي رايت و استراتژي هاي ارائه مشتري گرفته تا اصلاح و بهبود قراردادها و مقابله با نااميدي ها، در جزئيات مهم و پيوندي سخت در پس استوديو برندينگ بسيار عالي مي باشد.

 

 

طراحي سايت در همدان
سئوي سايت در همدان
بيزينس كوچينگ همدان


سايت اصلي : آكادمي مهراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.