شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طراحي اپليكيشن موبايل چه فايده‌اي براي كسب‌وكارمان دارد؟

۱ بازديد

طراحي اپليكيشن موبايل چه فايده‌اي براي كسب‌وكارمان دارد؟

طراحي اپليكيشن موبايل چه فايده‌اي براي كسب‌وكارمان دارد؟ آيا ساخت اپليكيشن موبايل فروش و ميزان درآمدمان را در بازار كسب‌وكار افزايش مي‌دهد؟ موارد بالا تنها بخشي از سوالاتي‌ست كه صاحبان بنگاه‌هاي كوچك كسب‌وكار مي‌‎پرسند و جواب شما «بله» است. ساخت اپليكيشن موبايل فوايد زيادي براي مشتريان دارد. اپليكيشن موبايل مشتريان را خوشحال مي‌كند و كسب‌وكارتان قطعاً بهبود مي‎يابد. اما چگونه؟

آموزش كسب و كار در همدان

امروزه هركسي صاحب گوشي همراه است. عموم مردم از موبايل براي رفع نيازهاي‌شان استفاده مي‌كنند در واقع موبايل به بخش جدايي‌ناپذير صنايع كسب‌وكار الكترونيك تبديل شده است. شما با آسايش بيشتري مي‌توانيد كسب‌وكارتان را توسعه دهيد. شايد از رونقي كه اپليكيشن به شغل‌تان مي‌دهد آگاه نباشيد، چيزي كه روند رشد كسب‌وكارتان را افزايش مي‌دهد.

مشاوره كسب و كار در همدان

جوانان قابليت بيشتري دارند تا خودشان را با كسب‌وكار الكترونيك هماهنگ سازند. البته مردم در هر سني مي‌توانند در تبديل كسب‌وكار معمولي به كسب‌وكار الكترونيك سهمي داشته باشند. همه چيز در دستان شماست. كسب‌وكار روزانه صحنه‌ي رقابت است و شما بايد بتوانيد مشتري را راضي نگه داريد. اپليكيشن موبايل اين توانايي را به شما مي‌دهد. هم رضايت خودتان را جلب مي‌كند و هم مشتري.

بيزينس كوچينگ در همدان

اكنون به همان سوال اوليه برمي‌گرديم. ساخت اپليكيشن موبايل چه فوايدي دارد؟
۱- فرصتي استثنايي براي پيشرفت در كسب‌وكار الكترونيك
گسترش فرهنگ ديجيتال و تاثير آن بر بازار اينترنتي، افزايش نقش وب‌سايت‌ها در كسب‌وكارمجازي و نياز روزافزون به طراحي اپليكيشن‌هاي موبايل باعث شده كسب‌وكار در جهان ما سرعت بيشتري داشته باشد. مي‌توانيد در كسب‌وكارتان از بازار منطقه‌اي به بازار جهاني برسيد. اما چطور؟ با اپليكيشن موبايل. شك نكنيد.

بيزينس كوچينگ

۲- تعامل مثبت با مشتري
مي‌توانيد به آساني با همكاران‌تان در بازار اينترنتي ارتباط برقرار كنيد. اگر كسب‌وكارتان با رسانه‌هاي اجتماعي سروكار دارد، مطمئن باشيد استفاده از اپليكيشن ضامن پيشرفت شماست. مشتريان در آينده‌ي نزديك انتظار دارند با سرعت بيشتري خدمات‌رساني كنيد و دائماٌ در دسترس باشيد

۳- مشتري مورد نظر را به آساني پيدا كنيد
حضور آنلاين و تجربه‌ي شغلي مي‌تواند به كمك كسب‌وكارتان بيايد. سعي كنيد مشتري را با راهبردهايي مانند دادن تخفيف يا پيشنهادهاي داغ براي محصولات تخفيف‌دار جذب كنيد. اپليكيشن موبايل مشتري را به شما نزديك مي‌كند.

۴- كسب‌وكار شما را رايگان تبليغ مي‌كند
خوب است كه بدانيد اپليكيشن‌تان چگونه در بازار اينترنتي پيدا مي‌شود. بايد از فرايند ارتباط در بازار اينترنتي نهايت استفاده را بكنيد و درمقابل اپليكيشن شما در رده بالاي بازديدكنندگان قرار مي‌گيرد.

۵- راحت‌تر كار مي‌كنيد
معادله ساده است. در جهان رقابتي امروز نمي‌توانيد با مشتري‌هاي موردنظرتان در مكان‌هاي مختلفي ديدار كنيد. شما انتخاب ساده و همه‌گيري در اختيار داريد تا خودتان را با اپليكيشن موبايل هماهنگ سازيد. اين كار به شما رضايت مي‌دهد و مي‌توانيد به سودآوري برسيد.

۶- كسب‌وكار فصلي انتخاب بيشتري به شما مي‌دهد
بسياري از مردم جهان با كسب‌وكار فصلي سروكار دارند كه به صورت منابع طبيعي، محصولات غذايي، منسوجات، ساخت نرم افزار و سخت‌افزار و چيزهاي ديگر نمود پيدا مي‌كند. اپليكيشن‌ها در كوتاه‌ترين زمان به كسب‌وكار فصلي رونق مي‌بخشند.

۷- برانگيختن كنجكاوي مشتريان
اپليكيشن موبايل مردم را راضي نگه مي‌دارد زيرا احساس مي‌كنند به نسبت ديگر رسانه‌ها ارتباط نزديك‌تري داريد. مشتري وقتي به نيازهاي خود و محصولات اپليكيشن شما نگاه مي‌كند كنجكاوتر مي‌شود و اين فرصت مناسبي براي شماست كه محصولات جديد را در اپليكيشن عرضه كنيد.

چرا كسب‌وكارتان به اپليكيشن نياز دارد؟
چند سوال مهم. آيا كسب‌وكارتان نسبت به رقبا سرعت كمتري دارد؟ آيا زمان كافي نداريد تا كسب‌وكارتان را با برنامه‌ي زماني هماهنگ كنيد؟ آيا نيروي تمركزتان را در رسيدن به اهداف و جذب مشتري از دست داده‌ايد؟ نگران نباشيد. همه چيز آماده‌ست تا شما از اين شرايط خارج شويد.

در زمان گذشته، تاجران با مردم ديدار مي‌كردند تا محصولات‌شان را به آنها معرفي و با آنها معامله كنند. به مرور زمان بازارها با تبليغات توسعه پيدا كرد و وسيله‌اي براي گسترش كسب‌وكار در بازار شد. اگر اين ارتباط گذشته را در قالب امروز در بياوريم، گسترش كسب‌وكار از حالت غير خودكار به بازارهاي وسيع و پر تقاضاي اينترنتي رسيده است.

اكنون ارتقاي كسب‌وكار از صحنه‌ي صفحات وب به مسير جديد ساخت اپليكيشن تبديل شده است. (كار شما فقط لمس صفحه‌ي گوشي‌تان است.) امروزه كسب‌وكارهاي زيادي وجود دارند كه از اپليكيشن استفاده مي‌كنند و تعدادي كمي از آنها در بازار اينترنتي يافت مي‌شوند. مانند: «پي تي ام»، «شركت مسافربري آنلاين اوبر»، «رد باس» براي اتوبوس‌ها، «شركت آلماني فود پاندا» براي سفارش غذا و بسياري از فعاليت‌هاي ديگر كه با طراحي اپليكيشن ممكن مي‌شود.

انواع اپليكيشن‌هاي موبايل
آموزشي: برگزاري دوره‌هاي آموزشي اينترنتي

سلامت: براي خريد دارو و كسب اطلاعات درباره‌ي آن.

خرده‌فروشي: براي خريد اينترنتي.

طراحي اپليكيشن موبايل هم به نفع شركت‌هاي كسب‌وكار است و هم به نفع مشتري. پس تلاش كنيد تا از اين تعامل دوطرفه لذت ببريد.

 

سايت اصلي : آكادمي مهراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.